Poddannonsering hetare än någonsin

Vi är mitt inne i en audio boom där kraften och potentialen i podcasts visar sig starkare än någonsin. Med ett unikt engagemang bland sina lyssnare skapar “värdlästa” reklammeddelanden och förinspelade spotar en helt ny typ av varumärkesstärkande annonser enligt en studie genomförd av The Nielsen Company (US).

Studien visar bland annat att “värdlästa” annonser ökar köpintention och rekommendation med i genomsnitt 50% jämfört med icke” värdlästa” annonser och sökintentionen ökar med hela 60%.

Ta del av hela studien i länken nedan.

Kontakta oss.

Vill du komma i kontakt med oss på SAB? Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

HANTERING AV PERSONUPPGIFTER (GDPR)

SAB (Sound Advertising Bureau), samlar in och bearbetar dina personuppgifter för att tillhandahålla produkter och tjänster åt dig, för att informera dig om nyheter och uppdateringar av våra produkter och tjänster, för att anpassa din upplevelse av vår webbplats samt för att förbättra våra produkter och tjänster.

När som helst har du rätt att få tillgång till, korrigera och radera dina personuppgifter och att invända mot bearbetning av dina personuppgifter. Du kan utöva dessa rättigheter genom att skicka ett e-postmeddelande till följande adress info@sab.se.

SAB (Sound Advertising Bureau) förbinder sig att respektera och skydda dina personuppgifter och din personliga integritet i enlighet med gällande lagstiftning, branschregler och andra relevanta normer. Vi lämnar aldrig ut dina personuppgifter till tredje part utan ditt godkännande.