Hur du väljer rätt ljud. Del 1.

Soundcast avsnitt 5: Hur du väljer rätt ljud. Del 1.

Välkommen in i forskarvärlden och hör Martin Ljungdahl Eriksson, ljudstrateg, och Karin Sandelin, semiotiker, från Sensemiotics på Kantar Sifo berätta hur ljud påverkar oss och hur vi använder semiotik för att vägleda och stärka emotionella upplevelser av varumärken i linje med varumärkesidentiteter, plattformar och värderingar.

Läs mer om Sensemiotics och kom i kontakt med Karin och Martin här.

Kontakta oss.

Vill du komma i kontakt med oss på SAB? Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

HANTERING AV PERSONUPPGIFTER (GDPR)

SAB (Sound Advertising Bureau), samlar in och bearbetar dina personuppgifter för att tillhandahålla produkter och tjänster åt dig, för att informera dig om nyheter och uppdateringar av våra produkter och tjänster, för att anpassa din upplevelse av vår webbplats samt för att förbättra våra produkter och tjänster.

När som helst har du rätt att få tillgång till, korrigera och radera dina personuppgifter och att invända mot bearbetning av dina personuppgifter. Du kan utöva dessa rättigheter genom att skicka ett e-postmeddelande till följande adress info@sab.se.

SAB (Sound Advertising Bureau) förbinder sig att respektera och skydda dina personuppgifter och din personliga integritet i enlighet med gällande lagstiftning, branschregler och andra relevanta normer. Vi lämnar aldrig ut dina personuppgifter till tredje part utan ditt godkännande.