Hur du väljer rätt ljud. Del 2.

Soundcast avsnitt 6: Hur du väljer rätt ljud. Del 2.

Lyssna på fortsättningen av förra avsnittet där forskaren och ljudstrategen Martin Ljungdahl Eriksson och semiotikern Karin Sandelin från Sensemiotics på Kantar Sifo, samtalar om hur vårt sätt att använda musik och ljud bygger starka emotionella band mellan varumärket och lyssnaren samt våra sinnens påverkan på våra upplevelser med fokus på ljud.

Läs mer om Sensemiotics och kom i kontakt med Karin och Martin här.

Kontakta oss.

Vill du komma i kontakt med oss på SAB? Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

HANTERING AV PERSONUPPGIFTER (GDPR)

SAB (Sound Advertising Bureau), samlar in och bearbetar dina personuppgifter för att tillhandahålla produkter och tjänster åt dig, för att informera dig om nyheter och uppdateringar av våra produkter och tjänster, för att anpassa din upplevelse av vår webbplats samt för att förbättra våra produkter och tjänster.

När som helst har du rätt att få tillgång till, korrigera och radera dina personuppgifter och att invända mot bearbetning av dina personuppgifter. Du kan utöva dessa rättigheter genom att skicka ett e-postmeddelande till följande adress info@sab.se.

SAB (Sound Advertising Bureau) förbinder sig att respektera och skydda dina personuppgifter och din personliga integritet i enlighet med gällande lagstiftning, branschregler och andra relevanta normer. Vi lämnar aldrig ut dina personuppgifter till tredje part utan ditt godkännande.