Culture Next 2020 Report

I Spotifys andra, årliga Culture Next 2020 Report kan du läsa hur nästa generation rör sig framåt. Rapporten djupdyker i Gen Z och hur de påverkar konst, tech och kultur.

Rapporten slår bland annat fast att unga människor är stolta över sina unika, flerdimensionella identiteter, och varumärken kan vara en del av det. 69% av amerikanska Z och millennials säger att varumärken har makten att skapa samhällen baserade på gemensamma intressen och passioner. Unga människor förväntar sig att varumärken tar ställning, men vad de verkligen vill ha är engagemang och inspiration istället för en polerad yta.

72% av amerikanska Z och millennials säger att röstteknologi gör oss mer sentimentala mot våra “devices”. Streaming av ljud når inte bara lyssnare i skärmlösa ögonblick, formatet gör det även möjligt för varumärken att ansluta i personliga sammanhang när Zs och millennials är engagerade och uppmärksamma. Ljud känns mänskligt, vilket gör det till det perfekta läget för ditt budskap.

Ta del av hela rapporten och många andra intressanta insikter i länken nedan.

Kontakta oss.

Vill du komma i kontakt med oss på SAB? Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

HANTERING AV PERSONUPPGIFTER (GDPR)

SAB (Sound Advertising Bureau), samlar in och bearbetar dina personuppgifter för att tillhandahålla produkter och tjänster åt dig, för att informera dig om nyheter och uppdateringar av våra produkter och tjänster, för att anpassa din upplevelse av vår webbplats samt för att förbättra våra produkter och tjänster.

När som helst har du rätt att få tillgång till, korrigera och radera dina personuppgifter och att invända mot bearbetning av dina personuppgifter. Du kan utöva dessa rättigheter genom att skicka ett e-postmeddelande till följande adress info@sab.se.

SAB (Sound Advertising Bureau) förbinder sig att respektera och skydda dina personuppgifter och din personliga integritet i enlighet med gällande lagstiftning, branschregler och andra relevanta normer. Vi lämnar aldrig ut dina personuppgifter till tredje part utan ditt godkännande.