2020 – the year of sonic branding

Varför är 2020 ljudets år? Ljud finns nu överallt i en mängd olika plattformar och enheter. Med ökningen av röstteknik så finns det fler högtalare än skärmar där ute och varumärkesuppfattningen drivs därför alltmer av ljud.

Ljudmeddelanden kan nå människor överallt  – hemma, på kontoret, med kollektivtrafik, på språng OCH utöver det når ljud till människor vid olika tillfällen där videon antingen inte är tillgänglig, inte säker eller inte bekväm att konsumera – köra, springa ärenden, träna, arbeta osv

Artikeln är framtagen av branschorganisationen för broadcastmedier inom EU (EGTA).

Kontakta oss.

Vill du komma i kontakt med oss på SAB? Fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

HANTERING AV PERSONUPPGIFTER (GDPR)

SAB (Sound Advertising Bureau), samlar in och bearbetar dina personuppgifter för att tillhandahålla produkter och tjänster åt dig, för att informera dig om nyheter och uppdateringar av våra produkter och tjänster, för att anpassa din upplevelse av vår webbplats samt för att förbättra våra produkter och tjänster.

När som helst har du rätt att få tillgång till, korrigera och radera dina personuppgifter och att invända mot bearbetning av dina personuppgifter. Du kan utöva dessa rättigheter genom att skicka ett e-postmeddelande till följande adress info@sab.se.

SAB (Sound Advertising Bureau) förbinder sig att respektera och skydda dina personuppgifter och din personliga integritet i enlighet med gällande lagstiftning, branschregler och andra relevanta normer. Vi lämnar aldrig ut dina personuppgifter till tredje part utan ditt godkännande.